ضرورت ازدواج در زندگی
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت18:21---8 بهمن 1390
سلام میخواستم بگم یکی از اصلی ترین مسائل برای ازدواج وضعیت مالیه که میشه گفت 50درصد تاثیر داره.حالا اگه پدران و مادران ما اقدام به تامین آینده ما کرده بدون حداقل از این نظر مشکلی نداشتیم. من تو کار بیمه هستم.امیدوارم بتونیم باهم تبادل لبینک داشته باشیم.من مطالبی در مورد تامین آتیه فرزندان و حتی خود والدین دارم که میتونه برا دوستان مفید باشه.اگه تمایل داشتی منو با عنوان بیمه سفیر آسایش.ممنون از وب بسیار زیبات.
پاسخ: سلام بله خوب حق باشماست، فکر کنم ادرس وبتون رو اشتباه گذاشتین ، ایمیل هم وارد نکردین که جوابتون بدم.. در هر صورت من اماده ی تبادل لینک با دوستان هستم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: ضرورت ازدواج در زندگی , چرا باید ازدواج کرد؟ , علت ازدواج , ,


تاريخ : شنبه 9 بهمن 1390 | 19:26 | نویسنده : مصطفی محرابی |
.: Design Themes By Mostafa Mehrabi :.